Tuin huren bij Tuinvereniging Noord-West Zoetermeer

Alle info voor een tuin huren bij Tuinvereniging Noord-West in Zoetermeer vind u hier!

Bent u geïnteresseerd in tuinieren, bent u meerderjarig en woont u in Zoetermeer dan kunt u zich schriftelijk of via het contactformulier aanmelden bij de vereniging als kandidaat lid. Indien er geen tuinen beschikbaar zijn kunt u op de wachtlijst geplaatst worden. Zodra u dan in aanmerking komt voor een tuin wordt u door ons benaderd.

Onderschat echter niet hoeveel tijd erin gaat zitten. Houd rekeing met zeker 6/8 uur per week om je tuin op orde te houden. In de drukkere perioden nog meer! Ook in weer en wind vraagt de tuin je soms aandacht aan haar te besteden.Tuinvereniging Noord-West heeft geen club gebouw en geen toilet. Het water uit de kranen op het complex is geen drinkwater. Er is ook geen elektriciteit of Wifi aanwezig op het complex.

Op dit moment zijn er geen tuinen beschikbaar en is de wachtlijst 1 jaar.
(Deze periode kan natuurlijk veranderen.)

Aanmeldprocedure

Voor het huren van een tuin bij Tuinvereniging Noord-West en op de wachtlijst geplaatst te kunnen worden, willen wij de volgende gegevens graag ontvangen.

• Naam
  • Woonadres
  • E-mail adres
  • Uw ervaring in tuinieren
  • waar u deze ervaring hebt opgedaan.

En uw voorkeur:

• Tuin zonder opstal (kale tuin)
  • Tuin met overname kas
  • Tuin met overname schuurtje

info tuin huren

Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen nodigen we u uit voor een intake gesprek en krijgt u een rondleiding op het complex. Na dit intake gesprek zullen wij u op de wachtlijst plaatsen. Wanneer er een tuin vrij komt nemen wij contact met u op in volgorde van de wachtlijst.

Als u een tuin toegewezen krijgt, tekent u het inschrijfformulier waardoor u zich opgeeft geeft als lid van vereniging “Noord-West”. Hiermee onderschrijft u de Statuten en het Huishoudelijk Reglement van de tuinvereniging.
De vereniging hecht grote waarde aan een goed onderhouden complex en daarvoor worden een aantal keer per jaar tuinbeurten voor gepland. Het meedoen aan deze tuinbeurten is verplicht.

Kosten / Tarieven

Inschrijfgeld is € 30,00, dit is eenmalig.
De minimale tuingrootte die wij verhuren is 100 m2.
De huur van de tuin is op dit moment € 0,80 per m2. per jaar.
Kosten extra sleutel toegangshek       € 10,00

Start kosten zijn dus minimaal € 110,00

Tuinvereniging Noord-West is aanbieder van de ZoetermeerPas.
De ZoetermeerPas kunt u gebruiken voor het verrekenen van de tuinhuur.
Inschrijfgeld en boetes, kunnen niet met de ZoetermeerPas verrekend worden.